۱۳۸۸ بهمن ۱۶, جمعه

اطلاعیه؛ فراخوان به تظاهرات ایستاده در 22 بهمن – لندن

شورای همبستگی با مبارزات مردم ایران

حمایت کنندگان از این فراخوان:
سازمان کارگران انقلابی ایران(راه کارگر) در انگلستان
فعالین سازمان فدائیان(اقلیت) در انگلستان
حزب اتحاد کمونیسم کارگری-تشکیلات انگلستان
جمعی از فعالین چپ در انگلستان

خیزش عظیم مردمی در قیام 22 بهمن 57 علیه رژیم پهلوی، علیه دیکتاتوری، علیه فقر و فلاکت و نابرابری و علیه جنایات ساواک ودیگر ارگانهای سرکوب بود . این قیامی بغایت انسانی برای رسیدن به خواسته های آزادی ، برابری ، رفاه، ودر نهایت برای یک زندگی شایسته بشری بود.
اما شکست انقلاب ، توسط ضد انقلاب رژیم اسلامی به رهبری خمینی ، وظایف نا تمام رژیم شاه را به سرانجام رساند و حاصلی جز نفی تمامی خواسته های بر حق مردم و اراده توده های بپا خواسته نداشت.
بار دیگر جنایت ، اعدام، زندان شکنجه ، نابرابری و تبعیضات جنسی وملی وطبقاتی ،فقر و محرومیت در ابعاد بسیار وسیعتری بر کلیت جامعه حاکم شد. در این میان زنان، جوانان و اقشار گوناگون کارگران، کارمندان ، معلمین، پرستاران و کشاورزان کم زمین و کم درآمد بیش از گذشته مورد آزار و ستم قرار گرفته اند.
امروزهمگی شاهدیم که پس ازسی ویک سال مبارزه درفضای اختناق، جامعه تشنه آزادی و رهائی درسطح وسیع خود برای نابودی رژیم اسلامی و سرمایه با قدرت و شهامت بی نظیری پا به میدان گذاشته است.
امروز مردم آزاده ایران علی رغم زندان، شکنجه، اعدام و جنایات بیشمار، هر روز بیش از پیش خواست سرنگونی رژیم اسلامی را به همراه مطالبات به حق خود برای کسب کلیه آزادیهای فردی و اجتماعی ، علیه کلیه ستمها و نابرابریها در عرصه های گوناگون زندگی خود با صدایی بلند تر ورساتر در خیابانها فریاد میزنند.
در سالروز انقلاب 57 ، باید بر عمل واراده انقلابی این نسل تاکید کرد وبا اتحاد وهمبستگی ومبارزات خود قویا از آنها حمایت کنیم.
ما به نوبه خود در این همایش همبستگی به همراه دیگر افراد و نیروهای آزاده آز شما دعوت میکنیم که در تظاهراتی که به همین مناسبت در مقابل سفارت جمهوری اسلامی در لندن سازمان داده ایم شرکت کنید.

زمان تظاهرات:پنجشنبه 11 فوریه 2010
ساعت 16.00 تا 19.00
مکان تظاهرات:
مقابل سفارت جمهوری اسلامی ایران در خیابان کنزینگتن

شورای همبستگی با مبارزات مردم ایران
Share/Bookmark

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر